söndag 5 april 2009

Busy days...

Nu har jag snart varit husägare i en vecka!

Det har varit hektiska dagar med mycket bärande, fixande, shoppande och grejande... Det känns som om jag sitter ner och tar det lugnt för första gången på evigheter, men jag tror att det behövs...

Det är mycket kvar att göra i ordning men här kommer lite kort på det som är relativt "klart".

Badrum

Master bedroom

Gästrum

Krokus
Nu ska jag snart lägga mig för att sova fjärde natten i mitt egna hus! Det går inte att beskriva känslan av att vakna upp en solig vårmorgon och gå ut på altanen i bara morgonrock och inse att jag inte bara är och hälsar på! Det är faktiskt jag som bor här! :-)

4 kommentarer:

Carro sa...

Jättefint! Jag vill också ha ett HUS!!

Familjen Norén sa...

Jätte fint. Så härligt du har det.. Vi kommer snart och hälsar på. Kram

mon amie sa...

Vad fint du har :) Härligt med ett eget hus!

Pappa B sa...

Hejsan
Vad spännande att läsa om den nya husägarinnan. *s* Måste berätta för dig om den galna idé jag fick förra torsdagen. Har gett min tusan på att försöka få ut min blogg så långt ut i världen som möjligt. Detta med mina bloggvänners hjälp. Idag har jag fått hallå från 27 länder inkl. Sverige vilket är jätteskoj. Nu undrar jag om du vill hjälpa mig att få den vidare ut i världen? Man behöver inte skriva någonting, bara hälsa på mig, det räcker.
Hoppas att du inte tar illa upp för att jag ber dig om hjälp. Hittade dig på Topblogarea.se
Naturligtvis är du välkommen att hälsa på mig du också. Sveriges gladaste man, det är jag. Lönnfet , åldersitgen fotograf med hela världen som abetsplats.
GLAD PÅSK och jobba inte ihjäl dig i huset nu.
pappa B