fredag 10 april 2009

Grill-premiär på min altan

Igår var tjejerna här och hälsade på!

Vi grillade och drack vin på glasverandan till kl 2 på natten - infravärme är bra! Mysigt med tre nattgäster också!

Idag har jag solat på altanen!

Jag trivs... Vill inte åka hemifrån...

Svea har också flyttat hit! Jag tror att hon trivs rätt bra hon också!

Det är väl sant som vissa säger - om något är "rätt" så känner man det... :-)

Igår morse när jag skulle gå ner och släppa ut hästarna träffade jag på min närmsta granne! Hon verkade trevlig och sa att jag kunde komma och knacka på om jag behövde hjälp med något! Jag tror inte alls att det blir ensamt här som alla säger. Nu ikväll när jag var ute en sväng sprang jag på en annan granne och blev stående där en lång stund! När jag bodde i lägenhet pratade jag bara med grannarna någon enstaka gång...

Kl 07 imorgon ska pållarna släppas ut så nu är det dags att sova...

Inga kommentarer: