söndag 17 maj 2009

Tjugonio

I helgen gick det stora kalaset av stapeln och allt jag fixat med på sistone har nu visats upp för släkt och vänner!

Jag är otroligt nöjd med min fest. Den började lugnt med familj, vänner och god mat men fortsatte med dans till kl 5.

Välkomstdrink på trappan!

Pastasallad med pesto, pinjenötter, avocado, bladspenat och parmesan samt kyckling serverades till middag! Lite rosé till det satt som ett smäck!

Jag och Carole hade turen att få en bordskavaljer - annars var det mest tjejer på festen! (ja, det var jag som gjorde bordsplaceringen). ;-)

Så här kul hade vi ! ;-)

Familjen!

Jag och tre av mina underbara Powergirls som hade med sig en egen "trädgårdsman" till mig - fast jag får göra honom själv! ;-)

Fyra trötta killar tittar på Robinson!

Mys och djupa diskussioner i skymningen! Tioårsplaner och skadat gods stod högt på agendan...

Två stora grabbar har tröttnat på allt tjejsnack och hittat bål-skålen....

Tagna på bar gärning?

Framåt småtimmarna var det bara Anna, Kicki och kidsen kvar! ;-) Julia dök upp med diverse tonårsvänner senare på kvällen och de dansade gärna natten lång (till Arvingarna)! ;-)

Lyckad fest och redo att fylla 30?!

Inga kommentarer: