lördag 7 mars 2009

Fredag

För att sammanfatta fredagen så har det varit en bra dag!

Lite för mycket att göra på jobbet (och lite för mycket kvar som borde ha blivit gjort), men annars en trevlig arbetsdag med roliga kollegor. Ifall lunchen gjorde intryck lovade jag att nämna den på bloggen. Maten i sig var ingen sensation, men sällskapet var trevligt!

Kvällen har spenderats hos syster tillsammans med hennes familj och 75% av en grannfamilj! Återigen pratade vi om min blogg av någon anledning. ...Jag fick höra att jag uppdaterar bloggen för sällan... Jag trodde inte ens att någon läste!? Ni får ju kommentera då!

Väldigt trevlig kväll i alla fall! Jag misstänker att jag kommer att sitta här med diverse grannar på helgerna och dricka vin och aldrig någonsin komma in till stan! Inte för att det gör så mycket i och för sig! :-)

Folk kan ju komma och hälsa på mig istället!

Snart kommer jag att sitta här under infravärmen eller framför brasan och ha det gott! Undrar hur man ska möblera på glasverandan?!

2 kommentarer:

Anna sa...

Synd bara att du bor så långt bort för ett besök! ;)

Klart folk läser. Jag läser, men självklart får man ta sig i kragen och bli bättre på att kommentera. :)

Kramar

Familjen Norén sa...

Hej tack för senast. Du får skaffa dig en besöks räknare så du ser hur många som är har och läser varje dag. Vissa dagar blir jag riktigt överaskad hur många som är inne på våran blogg och läser.
Kram