söndag 29 mars 2009

Lyckorus

Igår var jag och handlade en massa saker till huset! =) Bland annat dessa fina grejorna!

Det är så kul att kika på allt som man vill ha! Speciellt när man går på varuhusens "utemarknader". Tänk att jag snart har en egen trädgård!

Jag är rätt otålig nu! Vill bara få tillträde så att jag kan börja fixa!

Först hade jag tänkt vänta med att flytta dit tills jag målat färdigt allt och så, men jag tror inte att jag kommer kunna hålla mig. Sängen åker dit så snart som möjligt! Jag ska ju ändå inte måla i sovrummet! ;-)

För övrigt har det varit en riktig tjejhelg! I fredags var vi på afterwork och igår hade vi överrasknings-sminkparty hos Anna! Snygga och välsminkade som få begav vi oss sedan till Deep! Vi hade kul, trots att det hände vissa saker under kvällen som gjorde mig extremt ledsen...

Kl. 03.10 insåg vi att kl. var 04.10 och att vi hade blivit snuvade på en timma. Då var det liksom dags att gå hem till Anna (och äta smultronglass).

Inga kommentarer: