söndag 15 mars 2009

Vårkänslor

Så var ännu en helg till ända...

I fredags blev det en helkväll med Powergirlsen - Cosmopolitan, Champagne och plockmat hos Karin plus ännu mer gott att äta på Manana! Jag hade gjort mig till och ställt bilen hos Carole! Vi sov hyfsat länge på lördag morgon och tog det lugnt med en lång fransk frukost!

Resten av lördagen ägnades åt en promenad i Skatås samt melodifestivaltittande med mycket trevligt sällskap! ;-) Jag tyckte dock att fel låt vann! Min favorit var Emilia!

När jag kom hem på lördag kväll (fruktansvärt trött och sliten) hände något oväntat men trevligt. Båda mina systrar stod utanför Åsas hus och pratade. De hade kommit hem precis samtidigt från två olika håll när jag kom hem från mitt! :-) Trots att jag egentligen behövde sova ville jag inte missa chansen att träffa systrarna så vi gick alla in till Åsa och stannade där till närmre tre...

Strax efter 8 i morse var det full fart på syskonbarnen som också sov hemma... Upp och ut i VÅRVÄDRET! Körde grus, fixade med hästarna, hämtade sågspån, red... Man vill liksom inte sitta inne när solen skiner och fåglarna kvittrar!

Nu är det söndag kväll och jag är fortfarande inte utvilad! Varför är helgerna så korta? ;-)

Natti natti!

Inga kommentarer: