onsdag 3 september 2008

A day like this...

Vissa dagar känner man sig bara så ...dålig... Idag är en sådan dag.

Jag känner mig otillräcklig för jag har för mycket att göra på jobbet. Jag försöker hinna med så gott det går, men ändå blir saker bara halvbra!

Det måste jag ändra på! Varför ska det vara så svårt att säga nej? Vad ska jag säga nej till? Bra fråga utan något bra svar... Jag är värdelös på att säga nej även fast jag inte hinner...

Det var skönt att komma hem till B-by efter en sån dag på jobbet i alla fall. Jag gillar verkligen att gå ute och pula. Det är avkopplande att fixa lite med hästarna, pyssla och måla i stallet osv.

Jag red en liten sväng idag också, men det började mullra oroväckande bortöver skogen så jag gick hem igen - åskrädd som jag är!

Planerar att krypa till kojs tidigt ikväll. Sov dåligt i natt och har haft huvudvärk hela dagen... Jag hoppas att det är åskan och INTE en förkylning som är på gång!

Hit vill jag åka - för övrigt en väldigt fin bild på Fuji-san!

Inga kommentarer: