tisdag 2 september 2008

Inte så mycket nytt...

Annars händer det inte så mycket!

Jag har ägnat mycket tid åt att förbereda stallet inför vintern och idag har jag hämtat hö.

I helgen var det kräftskiva hos Camilla. Det är helt sjukt att jag inte har träffat henne på två år. Jag kan verkligen inte förstå hur tiden kan gå så snabbt... Oj, vad gammal jag lät nu... "Kära nån då" =))

I söndags grillade vi hemgjorda hamburgare på mammas och pappas gräsmatta, men får njuta av de sista sköna kvällarna helt enkelt.

Vardagen har satt igång på allvar och det gäller att få allt att gå ihop... Det måste funka helt enkelt! Som det var förra vintern är inte ok! Än så länge går det hyfsat bra...

Efter årets flängande behöver jag helt klart en ny resa att se fram emot, just nu är det bara Istanbul med Sigma i oktober inplanerat. Jag insåg nyligen att jag har betydligt mer semester kvar än vad jag trodde och en hyfsad slant på "resekontot" så det är väl bara att åka. Problemet är bara att jag inte har tid! Jag har så mycket (roliga) saker inplanerade på jobbet som jag inte vill missa så jag kan knappt ta semester.

Egentligen är det väl inget att klaga på. Det är nog inte så många som har ett sånt roligt jobb om man tänker efter! =))

Inga kommentarer: