torsdag 2 oktober 2008

5 veckor till semester :)

Sådärja! Nu är resan betalt! Det blev en vecka! =)

Fick lite hjälp på traven av nya projekt på jobbet som innebär att jag antagligen inte kommer ha tid att vara ledig så mycket. Det är dock väldigt spännande saker som händer! Jag gillar verkligen mitt jobb!

Jag var tvungen att leta upp lite bilder från förra Thailandsresan!

Phi Phi Islands - vi var bara här en halvdag, men hit vill både jag och Megumi åka och kanske stanna en natt eller två!

Maya Bay - känns lite overkligt att man snart är tillbaka här! Jag har nog inte fattat riktigt än! ;-)

På väg tillbaka till Railay där vi bodde då!

Oj vad det blixtrar ute nu... Är det kallare eller varmare luft på väg in tro? Med tanke på att det är 6 grader ute nu får vi hoppas på varmare...

Om inte annat lär det nog vara varmt och skönt i Thailand om 5 veckor! :)

Inga kommentarer: