onsdag 1 oktober 2008

Lyxproblem...

Nu är det bestämt - jag och Megumi ska åka på semester tillsammans! Alternativen var Thailand eller Vietnam, men eftersom det är billigare att flyga till Thailand valde vi det.

När Megumi sedan fixade gratis boende i Phuket bestämde vi att vi skulle åka dit. Hon har nämligen en kompis vars man är son till ägarna av Patong Resort Hotel. Man kan väl inte med att bo där helt gratis kanske, men billigt lär det ju bli i alla fall! :-)

Så - nu till mitt bekymmer!

Jag har hittat två flygalternativ:
7-14 nov för 8600 kr
eller
7-21 nov för 6400 kr
(det är samma flygbolag och restider)

Megumi kan bara stanna första veckan eftersom hon inte får ledigt mer än så.

Jag har beslutsångest! Ska jag stanna två veckor och vara en vecka själv?

Jag måste bestämma mig före kl 12 imorgon och det gör mig superstressad! Om jag väljer att bara stanna en vecka kommer jag säkert ångra mig när jag väl är där, men jag vet inte...

Snälla - hjälp! Hur ska jag göra?

1 kommentar:

Anonym sa...

Den frågan kan bara DU svara på. Vad känner du i ditt inre, vad väger tyngst? När du väl lyssnat på dig själv så kommer du inte att ångra dig. Meditera om du behöver ett svar på frågan! Kram Laila

Om du ändå inte kan bestämma dig tänk då på att du ändå faktiskt har möjligheten att åka iväg och njut av det!