tisdag 23 december 2008

Dan före dan...

Det har varit en bra 23 december i år!

Jag uppskattar julen allra mest innan och under själva julafton. Sen kan det gott vara över.

Började dagen med att slå in julklappar till tonerna av gammal hederlig julmusik. Svea hjälpe mig så gott hon kunde.

Hon har nog inte haft så skoj på hela året - det var mycket snören och papper att leka med!

Lisebergs julmarknad med syster plus familj bättrade på julstämningen ytterligare under eftermiddagen.



Jag fick muta Oscar med Ahlgrens bilar för att han skulle ställa upp på att bli fotograferad - men vad gör man inte! ;-)

Renar hör ju också julen till. Har dock svårt att förstå hur de kunde sova så gott i den något "stökiga" miljö de befann sig i...

Väl hemma igen skulle granen kläs - så här blev resultatet!

Sen kom Anna förbi. Vi skulle vaka in julen med lite julgodisstök, vilket också var väldigt mysigt. Vi utbytte (och öppnade) även de första julklapparna - om man inte räknar handväskan som jag köpte till mig själv då förstås, (den har jag inte ens slagit in). ;-)

Jag fick ett fint halsband, armband, örhängeset från SNÖ av Anna. =)

Julstämningen är nu på topp inför morgondagen!

God Jul!

Inga kommentarer: