fredag 19 december 2008

Jag är...

... trött som den efter gårdagens julfest och en natt med alldeles för lite sömn!

Festen var trevlig och under middagen hade vi mycket intressanta diskussioner om vem som "styr" i en relation och vad som påverkar detta.

Mina tankar höll mig dock vaken i natt och strax före sju gav jag upp och åkte till kontoret. Det var ingen annan där då - inte så konstigt efter gårdagens festligheter kanske! ;-)

På eftermiddagen idag bar det av till kusten och Arendal för en "Value Maker"-utbildning.

Vi började med en övning där vi skulle lära oss att ge och ta emot feedback genom att skriva en positiv sak om varje kollega i gruppen. Man fick sedan ställa sig längst fram och läsa upp sina bra saker.

Enligt mina kollegor är jag:
  • Framåt och positiv
  • Ambitiös
  • Engagerad
  • Glad och alltid målfokuserad
  • Mycket glad och social
  • Sympatisk, proffsig och snäll
  • Positiv och engagerad i mina uppdrag
  • Djup tänkare

Man blir nästan lite generad när man ska stå och rabbla bra saker om sig själv inför en massa folk, men det är nog ganska nyttigt för självkänslan!

Inga kommentarer: