söndag 15 juni 2008

50-talsfest och en ny kamera

I fredags var det sommarfest med jobbet. 50-talstemat blev lyckat och trots att jag inte hittade mammas gamla utstyrsel fick jag till det ganska bra med en prickig klänning. Maten var enkel, men ett bra band och DJ höll igång festdeltagarna ordentligt! Man fick både bugga och dansa twist vilket var hur kul som helst! :-) Det blev hyfsat sent och jag var trött hela dan igår.


Lördagen blev alltså inte riktigt lika produktiv som jag hade tänkt mig, men kvällen var trevlig med middag & tjejsnack hos Kicki.

Idag har jag och Magnus varit iväg och köpt en kamera åt mig!!! :-) Det blev en Fujifilm FinePix S8100fd.


Jag har inte lärt mig alla inställningar men här kommer några testfoton från lägenheten:


Snart är det måndag igen - bara att ladda om för en ny vecka i ekorrhjulet...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken nice kamera!