onsdag 11 juni 2008

Människor man tycker om...

Idag har jag varit på mitt gamla jobb (högskolan) med mina nuvarande chefer och pratat studentkontakter.

Det var riktigt riktigt roligt att träffa alla gamla arbetskamrater igen! Det tog jättelång tid att gå runt och prata med alla - som jag faktiskt ser som gamla goda vänner. Är jag för social tro!?

En annan sak som slog mig idag är att jag engagerar mig så mycket i allting. Så fort ett spännande förslag kommer upp så tänker jag - "det skulle jag vilja vara inblandad i". Man måste nog inse att man får sålla lite. Jag anmälde mig i alla fall på rak arm som frivillig medlem av utbildningsrådet för systemvetarutbildningen. Det verkar vara ett jättebra sätt att ha koll på vad som händer och det är nog inte alltför tidskrävande. Dessutom kan man få kontakt med studenter den vägen, vilket också är bra.

Jag har en massa saker liggande här hemma som jag borde ta tag i men jag orkar inte. Jag går nog och lägger mig i stället. Det kanske är som min coach säger - att jag har låg energi!? Jag måste reda ut mina tankar för så här kan det inte fortsätta. Har ingen kontroll alls!

Inga kommentarer: