onsdag 18 juni 2008

Några bra dagar

De senaste dagarna har varit fulla med aktiviteter.

Även om det fortfarande finns obegränsat att göra på jobbet så är det inte alls lika hysteriskt som för en månad sedan. Jag hade några tunga saker framför mig (som jag behövde förbereda ordentligt) men nu har jag både betat av fredagens utbildning som jag höll för en kund och gårdagens möte för mitt globala editörsnätverk. :)

För att fortsätta på jobbspåret har jag varit på säljutbildning hela dagen idag - intressant och kul med lite omväxling.

Igår efter jobbet var jag inne i stan med två tjejer från jobbet - det var verkligen jättetrevligt och vi ville knappt gå hem! ;) Vi har väl inte pratat så jättemycket innan, men upptäckte nog ganska snart att vi pratade "samma språk"!! Hoppas att det blir fler afterworker med dessa trevliga girls! =)

Idag har jag ridit och tagit mig tid till att pyssla med hästen.

Jag har dessutom pratat med min coach igen!

Efter förra tillfället kände jag mig ganska nedstämd och hade en massa tankar, men nu känner jag mig mer utpumpad och tom i huvudet på något sätt. Vet inte om jag bara tillfälligt har stängt av alla undanskuffade tankar som tvingats fram, men de lär ju snurra runt i huvudet de närmsta dagarna. Återigen inser jag att jag ser annorlunda på saker efter att jag har berättat om de för coachen. Saker klarnar för ett ögonblick och jag upplever att jag får mer perspektiv, som att jag ser på mig själv och mitt liv med någon annans ögon!

Imorgon ska jag till hemmakontoret i Alingsås, vilket alltid är lika trevligt! Det är info-möte plus sommarlunch där imorgon! :-) Sen åker vi till sommarstugan för att fira midsommar och långhelg! :-)

Återkommer med fler tankar och förhoppningsvis lite bra foton när vi kommer hem!

Inga kommentarer: