tisdag 29 juli 2008

Lata sommardagar!

Vilken början på semestern! Det har varit kanonväder ända sen i onsdags och jag njuter för fullt av sol, bad och värme.

Hittills har jag:
  • Legat på bryggan (eller om det blivit för varmt på en luftmadrass) i sjön hemma hos mamma och pappa
  • Rott bort till Anna och spenderat dagen på deras brygga
  • Ätit på en uteservering på Linnégatan
  • Varit på Kent-konsert på Slottskogsvallen (lyssna på favoriten till höger->)
  • Åkt cabbe utan att frysa
  • Varit på grillfest med Magnus kompisar i Stenungsund och varit ute på havet där
  • Varit och hälsat på syster en sväng på sommarstugan och varit ute med båten.

Shona badar bara om det är tillräckligt varmt!

Välkomstdrink på gräsmattan.

Enda nackdelen med denna sommar är alla getingar. Jag är inte alls så hysterisk längre, men att ha 7-8 stycken som försöker flyga in i munnen på en när man äter är lite jobbigt...

Elden blev bara större och större. Är alla grabbar pyromaner? ;-)

Dagen efter festen var alla (utom jag) ganska sega. Jag njöt för fullt av hav och sol!

Visst är vi fina i våra rutiga shorts! ;-)

Igår var vi ute på havet med syster-yster och familj! Det var 31 grader på skuggsidan när vi kom tillbaka till huset.

Nu är vi hemma och mellanlandar i lägenheten en sväng. Försöker fixa lite tvätt och annat tråkigt innan det bär ut mot kusten igen!

Ohoj!

Inga kommentarer: