söndag 15 februari 2009

Borta bra, men Yxsjön bäst!

I helgen har jag åkt skidor på sjön - nästan 3 mil totalt! Det har varit underbart väder och ett tunt lager fin snö på sjön!

Hyfsade kontraster mellan en öde Yxsjö och myllret i Tokyo's utkanter...

Hockeymatch på gång!

Jag och syster Åsa ska ut "på tur". Jag har knappt kunnat använda skidorna som jag fick för två år sedan så det var verkligen på tiden! Mysigt när man springer på grannar och vänner lite här och var! Igår förmiddag mötte jag Anna och Shona som också var ute och njöt av solen på sjön!

Det är gott att bara sitta i solen och grilla korv också!

Det har varit en bra helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka underbara bilder....=) Får nästan hemlängtan.....

Maria... sa...

Ja, så härligt är det i Mölnlycke! Lite skillnad från motorvägen i Partille! ;-)